Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Ellenor - 21 juni 2010 16:18

... så gifte sig prinsen med prinsessan
och de levde lyckliga i alla sina dagar.


Jag har nu sett Prins Daniels tal. Så oerhört vackert och så oerhört berörande. Med värme, kärlek, humor och glädje talade han. Allt ledde till en liten tår i mitt öga, i mitt och säkert många andras ögon.


http://www.youtube.com/watch?v=2g7g8SwzejY


I Lördags följde jag bröllpet på tv i flera timmar och lika länge fanns ett leende på mina läppar, det var såå vackert! Jag blev helt till mig och längtade som en tok till mitt eget giftemål någon dag i framtiden, för nu blev jag övertygad, självklart ska jag gifta mig. Jag vill ha ett stort och pampigt med vacker klänning och många gäster.


Åh herregud, jag låter som en liten flicka som längtar efter det perfekta prinsessbröllopet.. ha ha. Trodde inte jag skulle fastna så mycket i denna hysteri, men det har jag tydligen gjort.

Ovido - Quiz & Flashcards