Alla inlägg den 25 april 2009

Av Ellenor - 25 april 2009 01:53



Nordman är grym live! Såg mörkt ut men jag kom iväg på honom till sist, min kusin och hans kompisar skulle dit, jag är verkligen glad att jag hängde med! Han spelade låtar man kände igen, det var väl någon som var helt kass men 9 av 10 låtar var bra! Vandraren, i lågornas sken, ridom ridom (minne från musiken i lågstadiet dessutom) och några fler =) Grymt som sagt! Vi stod längst fram och jag stod precis framför honom!! :D Wiiieee!! Fick en massa bra bilder.

Hade tänkt att dricka ingenting, men det blev litegrann iaf. Fast jag är väldigt nykter och kommer inte vara bakis imorgon. Jag har väldigt svårt för att bli bakis i vanliga fall så nu när jag bara druckit lite är allting lugnt ;) Halsar dessutom vatten nu, hihi.

Ovido - Quiz & Flashcards