Alla inlägg under december 2009

Av Ellenor - 10 december 2009 23:25

I'm about to loose control and I think I like it!

Av Ellenor - 8 december 2009 23:54

.. och Ellenor har varit duktig idag! Hon öppnade teoriböckerna för första gången på en månad säkert. Heja! Det kändes riktigt bra och det var inte alls svårt heller. Så jag vet ju att det går, bara jag vill. Bara jag har motivationen, bara jag tar mig för att göra det! Jag vet att jag kommer bli glad och må bra sedan när jag väl har pluggat. Jag vet att jag kommer vara överlycklig sen när jag har tagit körtkortet. Fatta vilken frihet. Jag kan också köra, jag kan också ställa upp, jag kan också söka jobb där B-kort krävs. Jag kan åka vart jag vill.

Av Ellenor - 6 december 2009 19:15

Nu har jag dansat klart för denna termin. Avslutade med en uppvisning igår och idag. Idag, speciellt på sista föreställningen gick det riktigt bra för mig! Stegen satt och det kändes så himla bra i hela kroppen!

Av Ellenor - 2 december 2009 20:51

"Våga lev!" Hennes ögon tindrar och hennes mun ger mig ett stort leende.


Det är just precis det som det handlar om, att våga leva. Annars funkar det ju inte här i livet. Hur ska man kunna leva (på riktigt) om man hela tiden sitter fast i gamla spår som bara går runt runt och inte leder någonstans. Ibland när man hittar ett nytt spår måste man våga följa det för att se vart det kan leda en. Antingen blir det bra eller mindre bra.. det är sådant du aldrig kan veta i förväg. Men du har iaf vågat testa. Du kommer få en erfarenhet, hur som helst. Du kommer att lära dig något.


Våga lev!

Ovido - Quiz & Flashcards